2014. január 12., vasárnap

Bemutatkozás és egy kis ízelítő

Sziasztok!

Engem Anitának hívnak és ez a második blogom. Ez a történet az elsőtől teljesen eltérő lesz. Emily Vancamp-ról fog szólni. Nagyon szeretem ezt a színésznőt. Lesz egy barátnője, akit Miranda Kerr fog játszani. Egyelőre csak ennyit szeretnék elárulni Emily's life-ról.

Ő Emily.

Mint már említettem ez a második blogom. Az elsőt nyár végén kezdtem el írni. Itt van a linkje nézzetek be nyugodtan és olvassatok: Világi élet
Budapesten élek. Most lettem kilencedikes. Nehéz volt a búcsú a régi osztályomtól és barátaimtól, de sikerült. Lett egy új barátnőm és majdnem minden régi barátnőmmel tartom a kapcsolatot.  Viszont most szakadt meg az egyikkel a szünetben a kapcsolatom, ami számomra nagyon csúnyán ért véget és nagyon fáj, de majd csak túl teszem magam rajta. Barátaim és családom mellettem állnak és biztatnak, ami nagyon jól esik. Van egy kedvenc kis versikém és egy idézetem is azt bemásolom nektek ide: 

Szép vagyok, okos, igazságos, 
Jószívű és barátságos.
Erős vagyok, nagyon kemény,
Csodálatos, mégis szerény,
Tanult vagyok, nagyon művelt,
Tökéletes, mégsem öntelt,
Bátor vagyok, sérthetetlen, 
Győztes típus, verhetetlen!

 "Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket."                                                                                                               Jojo Moyes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése